loader-img-2
loader-img-2

ناگهان آقا با لباس رزم در صحنه تلویزیون ظاهر شدند ...

درست در ایامی که هر روز خبرهای ناامید کننده ای از جبهه های جنگ بگوش میرسید و تمامی مواضع رزمندگان اسلام که در طی هشت سال دفاع مقدس جانانه و با ریختن خون هزاران جوان پاک و برومند  و هزاران هزار خرابی و غارت و ... بدست آمده بود یکی پس از دیگری سقوط میکرد از فاو و جزایرمجنون گرفته تا شلمچه و ...  

و کشور در بحران عجیبی  گرفتار شده بود . هیچکس نمیدانست چه خواهد شد

و ثمره خون شهیدان مظلوممان و شعارهای حماسی و پیامبرگونه امام مظلوم امت مبنی بر جنگ جنگ تا پیروزی  و از طرفی خسارتهای بیکرانی که نه از نظر مادی و نه از نظر معنوی میتوان بر آنها قیمتی نهاد بالاخره چه خواهد شد . همه در شوک عجیبی فرو رفته بودند که  بزرگ مرد بسیجی و پدر معنوی استان خوزستان حضرت آیت الله موسوی جزایری نماینده امام و امام جمعه محبوب اهواز با برتن نمودن لباس مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که مزین به عمامه مشکی و زیبای رسول اللهی ایشان بود ناگهان در صحنه تلویزیون حاضر شد

و با خطابه ای آتشین و تاریخی از همه مردم غیرتمند ایران اسلامی و بالخصوص همطرازان خود یعنی ائمه جمعه مراکز استانها و به تبع آن ائمه جمعه سراسر کشور خواست کمربندهارا محکم کنند و با عظمی راسخ خود را به جبهه های بی رمق جنگ تحمیلی رسانده و روح و جان تازه ای را رد کالبد جبهه ها بدمند .

این عمل آقا آنقدر تاثیر گذار بود که تمام کشور را تحت الشعاع خود قرار داد .و شور و نشاطی در اعزام به جبهه ایجاد شد .

جبهه ها مملو از جوانان و پیران شد بگونه ای که بزودی اعلام شد دیگر نیاز به حضور در جبهه ها احساس نمی شود و گروهی از رزمندگان دل شکسته به شهرهایشان بازگشته ولی آماده بودند تا دوباره اگر نیاز به حضور در جبهه بود اعزام شوند .

شرایط کاملا به نفع رزمندگان اسلام تغییر رنگ داد . با توجه به حضور بالای رزمندگان به جبهه فرماندهان توانستند مجددا عملیاتهائی را طراحی کنند .

و بحمدالله بدین ترتیب جنگ به پیروزی قطعی ایران مظلوم پایان گرفت .

حقیقتا نمیتوان این نقش مهم حضرت آیت الله موسوی جزایری (مدظله العالی) را در این موضوع نادیده گرفت . این ایام که مصادف با آن حماسه باشکوه است ضمن گرامیداشت آن ایام چند قطعه عکس ناب از ایشان که تاکنون منتشر نشده و اختصاصا نزد حقیر است را برای یادآوری آن ایام تقدیم میکنم و استدعا دارم باذکر منبع استفاده بفرمایید .

لازم بذکر است که آقا مرتبا و مکررا از یگانهای مختلف خوزستان و اهواز و حتی سایر تیپ و لشگرهای کشور در خط مقدم جبهه و عقبه یگانها بازدید داشته و یکی از فعالترین امامان جمعه از این حیث بشمار میرفتند .

خداوند به حضرت ایشان توفیق روزافزون و سلامتی عنایت فرموده و سایه شان رابا عزت مستدام بدارد . انشاالله ...