loader-img-2
loader-img-2
ابراهیم فرزند محمدحسن در سال 1331 به دنیا آمد. کودکی او در روستای ساقرتپه از توابع شهر مرند گذشت. شور و نشاط او در میان اهل خانه نیز تأثیر گذاشت. ابراهیم داستان زندگی ائمه(ع) را ابتدا از خانواه شنید و کم کم به سیره آل طه علاقمند شد. آموختن علم را در سن 7 سالگی آغاز کرد و با اخذ مدرک دیپلم، فارغ التحصیل شد. اباذری خدمت نظام وظیفه را که به پایان رساند، در سال 1352 به استخدام اداره پست درآمد.
وی همواره در پی کشف حقیقت بود و سعی داشت رفتارش بر اساس فرامین دین مبین اسلام باشد. با اوج گیری تظاهرات علیه شاه، در کسوت یاران امام (ره) فریاد مرگ بر شاه سر داد و با پیروزی این نهضت عظیم مردمی، به حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب روی آورد.
ابراهیم با آغاز جنگ کارش را که متصدی باجه بود، رها کرد و داوطلبانه از طریق بسیج به جبهه رفت. سرانجام این اسطوره مقاومت و ایثار در سن 30 سالگی در تاریخ 17 خرداد 1361 به آرزوی دیرینه اش دست یافت و در شلمچه به شهادت رسید.
تدوین و تنظیم توسط گروه فرهنگی هاتف (سایت صبح)
برگرفته از  
کتاب منظومه ی ملکوت جلد 2 صفحه 21

اینک که سعادت عزیمت به جبهه ی جنگ حق علیه باطل، از خداوند نصیبم شده است، مراتب زیر را به عنوان وصیت نامه از خود می گذارم؛ و امیدوارم بد از شهادتم، عمل شود:1-پدر و مادرم و خواهران و برادرانم، سعی و کوشش در پیشبرد انقلاب اسلامی را، از طریق حزب الهی و پیرو خط امام بودن، دنبال کنید؛ و از نظر ما ترک مالی اعم از منقول و غیرمنقول طبق موازین عالیه شرع مقدس اسلام عمل کنید؛ و در سوگ من به جای گریه، شکر خدا را به جای آورید! و پیروزی اسلام و سلامتی و طول عمر رهبر انقلاب را، از درگاه خداوند متعال مسئلت کنید.2-از مسئولان امر می خواهم جلو سودجویی های بازاری و سهل انگاری های ادارات را (در هر کجا باشد) بگیرند، و به طور اسلامی و انسانی رفتار کند، که افراد انقلابی دور از انقلاب را با شرایط منطقی به سوی انقلاب اسلامی جذب نمایند؛ و با آموزش احکام اسلام، شخصیت های مذهبی و علمی را هر چه بیشتر به همگان بشناسانند؛ و افراد حزب الهی را سازمان دهی کرده و بر سر کارهای کلیدی انقلاب بگمارند؛ و منافقان داخلی (حجتیه) را از پست های حساس خلع کنند، چون خطر حجتیه از دشمن شرق و غرب با انقلاب اسلامی بدتر است؛ تا این انقلاب به رهبری امام امت به انقلاب امام زمان (عج) بیانجامد!3-در کوچه ی خودمان (مقربیان – و مهرعلی) مرند، جوانان حزب الهی در صحنه انقلاب بیشتر باشند، و به نوبت خودشان میدان را، به نفع افراد غیرمتعهّد خالی نکنند.4-افراد متعهّد، جبهه های جنگ را بیشتر تقویت کنند، تا ان شا الله با سقوط صدام آمریکایی وابسته به امپریالیسم و کمونیسم جنایتکار در منطقه شکست بخورد. و مسلمین به حقوق حقه ی خود برسند، و فرزندان اسلام باید بدانند چیزی که به جان می ارزد باید به آن جان داد ولی اسلام به جان ها می ارزد، باید جان ها نثارش کرد!والسلام علیکم و رحمه الله و برکاتهتدوین و تنظیم توسط گروه فرهنگی هاتف (سایت صبح)برگرفته ازکتاب منظومه ی ملکوت جلد 2 صفحه
اولین کسی باشید که دیدگاهی برای" ابراهیم اباذری " می نویسد