loader-img-2
loader-img-2
بهمن در شهرستان نقده دیده به جهان گشود. کودکی مهربان که به خاطر فقر مالی خانواده از سنین خردسالی مجبور به کار شد و خرج تحصیل خود را با کارگری در تابستان به دست آورد. تا آن جا که کوره پزخانه های نقده گام های کوچک و خسته او را می شناختند. سال ها گذشت و انقلاب به اوج خود رسید. بهمن نمی توانست سکوت کند چرا که او ظلم رژیم پهلوی را با تمام وجود حس کرد بنابراین اعلامیه های امام را که نوید آزادی و عدالت بود در میان مردم روستاهای اطراف پخش کرد.
احمدی در سال 1362 با ورود به آموزشگاه افسری و طی دوره ی توپخانه در اصفهان سرباز لبیک گوی امام شد. سرانجام ستوان دوم بهمن احمدی سربازی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 20 دی ماه سال 1363 در منطقه سردشت به هنگام مأموریت دیده بانی به شهادت رسید.
تدوین و تنظیم توسط گروه فرهنگی هاتف (سایت صبح)
برگرفته از
کتاب صحیفه ابرار، صفحه:13، تاریخ: - / - / -

دست نوشتهشنیدم که در جبهه های حق علیه باطل مسلسلی به زمین افتاده و صاحبش به نزد خدا رفته، اراده کردم تا آن مسلسل را بردارم و قلب دشمن را نشانه گیرم. اکنون برادرم! مسلسل من از دستم افتاده آن را بردار و به قلب دشمن نشانه گیر.راوی:تدوین و تنظیم توسط گروه فرهنگی هاتف (سایت صبح)برگرفته ازکتاب صحیفه ابرار، صفحه:13، تاریخ: - / - / -
اولین کسی باشید که دیدگاهی برای" بهمن احمدی " می نویسد