loader-img-2
loader-img-2

مرامنامه

هو رب العرش العظیم                                                                                                             

موسسه فرهنگی  سبکبالان عرش

 

موسسه فرهنگی سبکبالان عرش در دی ماه سال 1385 با هدف گردآوری و ثبت و حفظ و نشر  آثار شهدا و رزمندگان اسلام و برخی فعالیت‌های فرهنگی تاسیس گردید و به هیچ‌یک از نهادها و سازمان‌های دولتی و نظامی وابستگی تشکیلاتی ندارد و به احزاب سیاسی کشور گرایش نداشته و نخواهد داشت.

این موسسه  تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران و در تبعیت کامل و پشتیبان مقام عظمای ولی فقیه و حضرت امام خامنه‌ای حفظه‌الله است.

 


برخی اهداف و برنامه ها:

  1. انجام فعالیت‌های فرهنگی و تولید محصولات فرهنگی اعم از فیلم و نشر، به منظور ترویج و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، به خصوص نماز و فرهنگ، جهاد، ایثار و شهادت.
  2. ثبت و ضبط وقایع دوران هشت ساله دفاع مقدس و جبهه مقاومت و بازگو کردن عملیات‌ها و پیروزی‌های غرور آفرین و خاطرات رزمندگان اسلام.
  3. گردآوری خاطرات، آثار و  وصایای کلیه شهدای انقلاب اسلامی از 15 خرداد 1342 و دوران هشت ساله دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و امنیت و جبهه مقاومت.
  4. راه اندازی صفحات مستقل وب برای مساجد، هیات‌ها، گردان‌ها و محافل فرهنگی در ایران و جبهه مقاومت (بامحوریت دفاع مقدس و شهدا) 
  5. حضور فعال در فضای مجازی و سامانه‌های اجتماعی، پیامکی، ارتباطی و تعامل رزمندگان باهم و با خانواده معظم شهدا و تقویت محافل رزمندگان با پرهیز از ورود به جناح‌های سیاسی.

 
موسسه فرهنگی سبکبالان عرش (جمعی ازرزمندگان هشت سال دفاع مقدس)
www.esar.ir
www.sabokbalanearsh.ir