loader-img-2
loader-img-2
غلام رضا آشوری در سال 1344 در گنبد کاووس استان گلستان دیده به جهان گشود. پس از گذراندن کلاس اول دبستان همراه با خانواده به زابل مهاجرت کرد و تحصیلات را تا مقطع راهنمایی ادامه داد با شروع جنگ به عشق دفاع از کیان مقدس اسلامی جهاد را بر تحصیل مقدم دانست و از طریق بسیج به جبه رفت و در عملیات خیبر مجروح شد و پس از بهبودی به استخدام ارتش در آمد.
آشوری انسانی صبور و سخت کوش و پرتلاش بود و از کوچکترین فرصت برای کمک به پدر و مادر استفاده می کرد از نظر اخلاقی فردی متدین ، با وقار،مؤدب و در امور خیریه پیشقدم بود.به نماز اول وقت خیلی اهمیت می داد از نظر اجتماعی فردی فعال و خودجوش بود و در بیشتر مراسم مذهبی سیاسی شرکت فعال داشت.عاشق امام و انقلاب و تشنه ی خدمت و جهاد با دشمنان اسلام و انقلاب بود.
سرانجام بعد از شرکت در عملیات های متعدد و خلق حماسه های به یاد ماندنی در خرداد 1365 در منطقه ی عملیاتی کوشک در سن 21 سالگی به درجه رفیع شهادت نایل گشت.
پدر و مادر عزیزم امیدوارم که باریخته شدن خون ناچیزم در راه حق شما را در درگاه حق روسفید و سربلند نمایم به خواهران و برادرانم سفارش می کنم که با خدا از طریق نماز ارتباط برقرار کنند تا بتوانند ادامه دهنده ی راه شهیدان باشند.
اولین کسی باشید که دیدگاهی برای" غلام رضا آشوری " می نویسد