loader-img-2
loader-img-2

نامه ها

شهید یا عملیات مرتبط :

محمد تکلو بیغش محمد تکلو بیغش
تاریخ تولد : 3/22/55 12:03 PM وضعیت تاهل : 63 تاریخ شهادت : 9/12/86 12:09 PM محل شهادت : جزیره مجنون

بسمه تعالی

برادر تکلّو

سلام علیکم

خدا قوت وضعیت جزیره مجنون خیلی اضطراری شده دشمن دست به یک تلاش زده است. حتی المقدور یک دسته از نیروهای خوب گردان را با یک فرمانده دسته یا با یکی از فرماندهان گروهان آماده کنید و در اسرع وقت به اینجا بفرستید.

برادر اصغری جهت راه اندازی آنها به خرمشهر می آید منتظر شما هستم.

مهدی کیانی

فرمانده لشکر 32 انصار الحسین (ع)23 /3/65

 

شهید محمد تکلّو در تمامی نامه های که برای خانواده از جبهه ارسال می کردند در صورت نبودن منع حفاظتی آدرس یا کد پستی جهت جوابیه نامه ها ارسال می کردند. این شهید بزرگوار در آخرین نامه ای که در مورخه 10/6/65 جهت خانواده خود فرستادند نوشتند،

آدرس: فرستنده انشاءالله حرم حسینی


***


بسمه تعالی

دزفول برادر تکلّو دامت حفاظاته

سلام علیکم

امیدوارم که حالت خوب باشد و همگی برادران انشاءالله خوب باشند. برادر تکلو اولاً بنده می خواستم خدمت برسم ولی حاج مهدی تلفن زده که من هم می آیم صبر کن با هم برویم. ثانیاً اینکه انشاءالله به همه برادران سلام برسان و اگر نیرو دادند در اردوگاه نگه دار تا کل کادر از خط برگردند و در ضمن مسئله تمام شدن ماموریت برادران را تذکر دهید به برادر کیانی و اگر نیرو به اندازه همه گردان دادند به گروهان شهید سماوات ماموریت 3 گروهان بدهید تا گردان از خط برگردد.

و در ضمن چند نفر از برادرانی که آمده اند و قبلاً گردان بوده اند مثل برادر هوریان و غیره را برای گردان بگیر و همچنین یک مسئول تسلیحات، من هم انشاءالله بزودی خدمتتان می رسم در ضمن از ستاد درخواست کن اجازه دهند انشاءالله مراسمی از طرف گردان در عید فطر در همدان به عنوان گردان برقرار نمائیم و هماهنگی لازم را بنما.

والسلام خدا یار و یاور شما .همدان .رضا شکری پور .11/3/65